BuseSanamer Oğlum olucak inşallah kızlar , eşim sadi ismini istiyor yanına sadi ismine uyucak ek bi isim bulamıyorumm 😤😤 ali sadi düşündüm görümcem eğer cocuk yaparsa erkek oluraa ali koyucakmıs koyma diyo oda bende ne olucak diye kararsızlıktan patlıcamm
Knber BuseSanamer ya bırak ne demek çocuk yaparsa erkek olursa bn koydum Can'ım elini çabuk tutsaydın de sende Allah Allah
BuseSanamer Yoncaeroglu Knber yani bende öyle dedim ya hep kız oluraa veya Rabbim nasip eder veya etmez simdiden onun tartısmasına girdi
Betuluus BuseSanamer Ali Sadi gerçekten çok uyumlu olmuş görümcen çok saçma konuşmuş😂 Ali Sadi olmazsa Ömer Sadi de güzel☺️
BuseSanamer Betuluus bende öyle dedim eşime ömer sadi olsun o zaman dedim eşim de görümceme sinirlendi ali sadi olucak dedi 😂
BuseSanamer Elcnerdgn anlamıyorki bide cazgır biraz aaaa ben koycam onu falan yaptı bişeyde diyemedim
Birgulbasegmez2 BuseSanamer Ali istiyorsan koy canım benim oğlumun adı.Ayrıca görümcen hamile mi ki farzedelim hamile ben koymak istiyorsam o koyacak diye vazgeçmem yani çok istiyorsa o başka isim koysun çok garip geldi bana
1prensesannesi BuseSanamer ali sadi en iyisi sakin vazgeçme eşine helal olsun vazgecmeyin doğmamış çocuğa don biçmiş 😂 hadi oldu bakalım erkek mi bence ali sadi 🤗🤗
BuseSanamer 1prensesannesi yani canım valla esime söyledim eger benim yanımda isim konusunda bişey derse hiiiç karısmıyorum sen karsılıgını verirsin dedim