Kizlar bi tane oglum var 8.5 aylik onun kesesi yuvarlak ve sol tarafimdaydi
Simdi ki bebegim 9 haftalik sag tarafimda ve kese yassi sekilde fasulye diyolar ya oyle yani
Bi de derler ya erkek bi yerde tasiniyorsa kiz farkli yerde olur diye bu kisiden kisiye degir tabii
Acaba benim minnosumm kiz bebek mii 🤗🤗