Kızlar adetim normalde 3-4 en fazla lekeyle 5 gün sürüyor. Bu sefer ilk iki gün yoğun oldum 3.cü gün orta düzeyde 4.gün hiç gelmeyince temizlendim sonra o gece tek seferlik kanama oldu. Sonra kesildi ama bugün 8. Günüm pembe ve kahve leke leke kanamalarım oluyor tamam diyorum bitti bakıyorum damla damla leke bu şekilde üstüne görme olablir mi adetten sonra