Günaydın kızlar. Benim gittiğim hastane bana biraz uzak servisi sabah 10 buçuk da var. Şeker yüklemesi için erken gitsem daha iyi olur ama ulaşım sıkıntılı vesait olarak. O yüzden devlette yaptırayım dedim hemen burada poliklinik var. Sağlık ocağı biz yapmıyoruz dedi. Poliklinik de yaptırmak için kadın doğuma mı randevu almam gerekiyor