midekoruyucu Rukiyekorkmazz27 o haftada ben de yaşamıştım canım, tansiyonum çok düşmüş 3 gün yatmıştım 😑 tuzlu ayran ve minoset önerdi doktorum zor toparladım. Tansiyonunuza baktırın doktorunuza da danışın mutlaka
beybikos Rukiyekorkmazz27 şiddetli baş ağrısı ile o haftalarda acile gitmiştim doktor korkmuştu. Hamilelikte daha önceden tanımadığın bı baş ağrısı olmaz diye. Nöroloji falan bölümleri hep gezdik testler yapıldı bisuru para ödedik. 🤭 Sonra stresten deyip uykusuzluktan olabilir bitkisel içerikli kedi otlu bı hap verdi. Bir kez içtim bı da içmedim.
Nslhnkr Rukiyekorkmazz27 tam 25 gün aralıksız agrımıstı. Gebelikten kaynaklı tamamen gecicek canım. Ben naptıysam kâr etmedi. Umarım senin geçirecek oldugun yöntemler şifa olur geçer agrın
Belmayildiz 19+2 haftalık hamileyim ve 3 aydır geçmeyen hergun ayıran baş ağrısı çekiyorum migren hastasıyım ne yaptıysam geçmedi artık halden düştüm ne yapacağımı şaşırmış durumdayım bugün gene doktora gideceğim 😢😢
Derya Belmayildiz aynı ben , migrenim var ama niyeyse normalde ağrıyan yer ağrımıyor ense köküm ağrıyor günlerce geçmiyor bulantılarım artıyor elim ayağım titriyor böyle , doktora gitmemize çok var gidince söylerim bende hiç migrenim tutunca böyle olmazdım
Seddos Selamlar, uzun bir zamandır başım ağrıdığında çörekotu yağı ile alnıma ve şakaklarıma masaj yapıyorum, aktarlarda marketlerde her yerde bulabilirsiniz. Belki psikolojik bir etki bilemiyorum ama bana her seferinde iyi geliyor. Denemekte fayda var :)
Cimen_bebek Seddos Bende biberiye yağı kullanıyorum. Burun çevreme süruyorum kokusunu cekmek icin aktar oyle anlatti. Cok bi faydasini görüyormuyum bilmem ama deniyorum iste😊
Cimen_bebek Rukiyekorkmazz27 Bende yaşamıstım o dönemde acillik olmuştum. Tansiyon düşmesi ve kan basıncımızın artmasi yüzunden oluyormus. Vücudumuzdaki kan hem bebeğe hem bize yetsin diye kan basıncımız hızlanıyormuş bunun sonucunda tansiyon düşüyormus doktor öyle demışti. 3 bardak tuzlu ayran içirmisti doktor bana oyle kendime geldim. Suan normal olsamda hergun 1 bardak iciyorum hafif bisey hissedince. Gecmis olsun
Belmayildiz Derya bn gittim hastaneye 2. defa bu seferde ilaç tedavisi e başladı 2 gündür ilk defa başım agrimiyor bnve sende görünmelisin . inan bnim ne gecem ne gündüzüm kaldı canım her agridiginde ölucem saniyorum ve evet ense kökünden başlıyor ağrı normalde migrende hep bir tarafta olur ama bnim ki o kadar arttiki kafamın heryeri ağrıyor kafama dokunamaz hale geldim ağrıdan yara gibi . inşallah biran önce geçer ve biter psikolojik olarak berbat bir durum ve çöktüm . 3 buçuk yaşında oğlum da var ve bn artık onun gözünde başı koca nineler gibi bağlı gezen ve sürekli hasta bir anneyim çok üzülüyorum 😢😢
Derya Belmayildiz senin için sevindim baş ağrısı deyip geçilmiyor tüm gününüzü etkiliyor , benim randevum mayısın5 inde olabilidğince doktorum hastaneden uzak dur covitten dolayı diyor acil bir şey olmadıkça gelmemeye özen göster diyor bende o yüzden ayın 5 ini bekliyorum o zaman söylerim anca büyük ihtimalle ilaç verirler herhalde benim baş ağrım enseden de başlamıyor direk ense kökümde ordan başka yere girmiyor arada bir hafifliyor sonra şiddetleniyor günlerce öyle kalıyor bakalım niyeymiş acaba tansiyonum filan mı var merak ediyorum açıkcası