Duzirem Meraba arkadaslar . 57 gunluk anneyim . Suana kadar bebgimin herseyi normal . Emziriyorum ama sutum aksamlari yetmiyo bebegimde ac kaliyo . Surekli yemk yemem biseyler atistirmam gerekiyo . Mamaya baslasammi acaba ? Mamaya baslarsam da emmeyi birakir diyolar sizce ne yapmaliyim . Kiloda aliyorum..
Knber Duzirem bence anne sütü gibi yok antibiyotik resmen mamaya başlama derim 100 kilo da olsam bebegim benden önemli
Denizsevim Asıl akşamları yetmesi gerekmiyor mu? Yani benim bazen gündüzleri yetmiyor da o nedenle dedim. Geceleri bebeğinde sende uyuyup emmeye daha uzun molalar verdiğiniz için depolar daha güzel dolar. Sadece yiyerek değil bol su ve dinlenmek sizin sütünüzü arttırır. Hatam olabilir, benim bebeğim 1 aylık henüz, siz benden daha tecrübelisiniz. Gündüzleri az uyuyup sık emzirdiğim için bende bazen sütümün yetmediğini düşünüyorum. O zaman annemler devreye girip çocukla onlar ilgilenip beni dinlendiriyorlar.