Aynur-13 Merhaba anne adayları 19 haftalık hamileyim ve son iki gündür ara ara karnımla kasığım arasında özellikle sol tarafımda kramp gibi ağrılar oluyor maksimum 1 dakika sürüyor sizce neden olabilir doktora gitmeli miyim ya da yaşayan var mı
058elf Aynur-13 benimde o haftalarda kasık ağrım olurdu doktor rahim büyüdüğü için normal diyodu, 21 de kramplar yüzünden duramadığmı söyleyince magnezyum yazmıştı canım
Aynur-13 058elf peki kasığınızın bikaç parmak yukarısında mıydı yoksa direk kasık ağrısı mıydı sizinkisi
058elf Aynur-13 şu an tam neresi ağrıyodu hatırlamıyorm ama kasıklarım çok ağrıdı gebeliği öğrendiğimden beri, en son magnezyumla biraz hafiflemişti