Kızlar 25 şubatta adet oldum en son hala olmadım hastaneye gittim 3 hafta önce kan verdim gebelik çıkmadı hormon testi yaptırdım polikasitover çıktı. Bana ilaç yazdı 10 gün sonra adet olucaksın dedi 15 gün geçti olmadım. Bazen kan da yanlış sonuç veriyormuş bilemedim yaşayanlar varmı bunları? 😣