Cnsakklc Merhaba hanımlar , gebelikte oruç tutmak ilk 3 ay yanlış mıdır ? Aranızda oruç tutan varsa paylaşabilir mi ? Şimdiden teşekkürler 🌸
Elbet-birgun-kavusacagiz Cnsakklc yanlistir dr ler onermiyo bebeginizede oruc tutturuyosunuz. Yapmayin lutfen tam beslenme caginda bi sabiye bunu yapmayin
Cnsakklc Kendinizi iyi hissediyorsanız bedenen ( kusma, bulantı, başdönmesi olmuyorsa ) tutabilirsiniz diyor doktorlar , ilk 3 aylık dönemdeyim ve tutuyorum . Ama aklıma da takılmıyor değil burada tutan arkadaşlara bir sormak istedim. Teşekkür ederim ☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz Cnsakklc rica ederim 🌸orucun kazasi vardir ama bebegin yok canm aklinda bulunsun😊