Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim. İki hafta önce bebeğim baş aşağı dönmüştü. Doğum pozisyonunu almıştı. Doktorum bu güzel bir şey dedi sadece biraz ağır gelmeye başlayabilir dedi. Tabi kanala girme durumu vs yoktu sadece pozisyonunu almıştı. Bugün kendimi çok yordum ve hareketlerini hep vajinamda hissediyorum , sanki aşağı doğru sızlatıyor hareketleri. Benzer bir durum yaşayan var mı , sizce neden olabilir ?