Busebse Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim boğazımda oyle bi yanma ağrı varki yaşayan varmı aranızda az önce limonu çiğ çiğ yedim belki faydası olur diye oda tansiyon düşüklüğü yaparmış ama başka napabilirim bilemedim sıcak süt bal ictim yok geçmiyor 🙄
Dukuko Busebse rennie, gaviscon şurup fln varsa iç rahatlatır. Sürekli oluyorsa doktoruna söyle yazar zaten. Ama evde yoksa şuan soda iyi gelir, muz ya da elma ayva gibi meyveler rahatlatır.
AycanAycan19 Busebse bende 33+4 mide yanmalari yogunlasti bogazim kayniyo resm3n ama surekli degil bi oluyo 3 dk falan suruyo soguk su icince geciyo
azraaaaa Benimde ilk gebeliğimde son haftalara doğru aşırı şekilde oluyordu kibrit yakar gibi boğazımda uzanamıyordum uyuyamıyordum hiç bir şekilde doğumdan sonra geçti hemen doktorunuza danışın önce mide ilaçları başlatır belki