Doğumuma 2 hafta falan var, normal doğum olacak, ben sordum, streptekok testi türkiyede pek yapılmıyormuş, yapılsa da genelde sonuçlar temiz çıkıyor dedi doktorum, yine de önlem amaçlı cleocin vajinal krem kullanmamı önerdi. Reçete etti. Zaten 7 günlük bir kullanımı var. Bu postu şu yüzden açtım, aplikatörü içeri itiyorum ama doğru mu uyguluyorum emin olamadım yarısına kadar itmek yeterli oluyordur di mi!? Tedirgin de oluyor insan 🙈