Ayca00 Allahm sağlıkla büyütmeyi nasip etsin , seni çok iyi anlıyorum 3 nisanda doğum yaptm bende ikizlerime o ilk kalkış ölüyorm sandm resmen nefesm kesildi bi elimden kaynvalidem tutuyordu bi kolumdan hemsireler tam kaldırmaya çalıştılar ne kalkabildm ne geri oturabildm öylece kala kaldm 😏😏 sonra mecbur 1 er 1 er adm atmaya basladm tam anlamıyla ertesi günü kendm tek yuruyebildm ayrıca bende gaz çıkmama sorunu oldu c.tesi doğm oldu pazartesi cikabldm o gaz sancisi da beni mafetmisti eğer gaz sorunu yaşıyorsan sakiz cigne canm bn öyle cikarabilmistm 🙈🙈3 gun resmen ac durdum gaz yüzünden