Zeyneplale Ben ilk 3 ay devlete gitmiştim evimin orda baska hastane olmadigindan dolayi. Adam ayni anda kactane hasta aliyo virus donemi hemde. Ben orda soyunup muayneye yatiyorum iceri baskasini aliyo!! Hic kafasini kaldirip suratima bakmiyor, soru soruyorum cevap vermiyor, kalp atisini rica minnet duymaya calisiyorum, 2li test zamani ense kalinligi ve burun kemigine bakip kontrol etmiyor, test sonucunda hicbir aciklama yapmadan elime kagit verip disari cikariyor, zamani geldigi halde cinsiyet belli olmaz diye soylemeden başından savıyor, acil bi durumda nasi ulasirim diye sorunca burasi devlet sıra alir gelirsin diye tersliyor. Aklıma gelipde sayabildigim bunlar şuan. Hepsini yasadim. Ozele geçtim verdigim 100 tl para ve harika bi ilgi alaka var. Doktorun yanindan 45 dakikadan once cikmadim daha düşünün. Simdi devletteki deneyimli olsa ne olmasa ne 🤷♀️