Gaz da olabilir benim başım geldi bi kere, karnın altından vurdu, yolda yürüyordum kaldım, yanımda görümcem vardı kadıncağızın ödü koptu. Doktora tarif ettim, ayaklarını sıcak tut, küçük bi battaniye koy karnına dedi. Karnım biraz üşüsün hemen sancı oluyor. Nasıl oldunuz?