Kızlar selam herkese. İlk doğumum 3 sene önce spinal sezeryan olarak gerçekleşti ve maşallah çok rahattım hiç zorluk çekmedim 3. Gün ayağa dikilmiştim bile. Hastanede de gayet iyiydim doğumumda çok rahat geçti, doktorumdan bu konuda zaten fazlasıyla memnunum. Fakat 2. Kez aynı duygyları yaşayacağım için bir yandan çok mutlu ve heycanlıylen bir yandan da acaba bu sefer zor mu geçer diye tereddütteyim. Sizin nasıl geçti 2. Doğum esnasından ve doğumdan sonra yaşadığınız zorluk veya rahatlıklar nelerdi?