Yasemn00 Arkadaşlar ya eşimin işinden dolayı memleketimden uzağım ama doğuma yozgata gidecem şehir hastanesinde doktor tavsiyesi istiyorum giden yada doğum yapan var mı acabaaa🤔 bide 33 haftalık olacam bazı doktorlar sorun yapıyomuş doğru mu?
deletedmom28 Yasemn00 ayy yozgatlıyım ama arkadaşa sorayım cnm o araştırma hastanesine gidiyor orası merkezde şehir hastanesi biraz daha dışarıda.Gayet memnunmuş doktorlardan
Cigdemy92 Yasemn00 Merhaba canım, bende yozgattayım 😊 Ve şehir hastanesine gidiyorum. Doktor Ceren Ünal'a gidiyorum, çok iyi ve memnunum.
Yasemn00 deletedmom28 çok teşekkür ederiö araştırma ya izindeyken bir kere gitmiştim tek doktor vardı diğeri izinliymiş kötü değildi ama şehir hastanesinin ortamı ilgisi güzel diyolar ondan orayı düşünmüştüm
deletedmom28 Yasemn00 canım sordum da arkadaş orda çalışıyo gayet güzel dedi şehir hastanesi için hangi doktorlar var bilmiyorum ama hatırladıgım bi iki doktor vardı eğer öğrenirsem söyleyim onlara gitme yanlışlıkla 🤗