37+5 günlüğüz şuan kilosu 2630 gr doktorum 3 gün önce bacak boyunun yaklaşık 3 4 hafta geriden geldiğini söyledi nstde sancım çıktı diye yatış verdi kabul etmedim yarın tekrar gidicem yine yatış vericek büyük ihtimalle bebeğime bir şey olur mu sizce çok korkuyorum