Arslan2104 24 haftalık hamileyim. 18.haftamdan beri hissediyorum hareketlerini. Genelde göbek deliğimin sol tarafında hareket ediyordu. Ama bugün tam kasıklarımın üstünde baya aşağılarda hareket ediyor.ilk gebeliğim tam bilmiyorum da normal mi?
Eliiiiiiffff Arslan2104 normal canım benim de öyleydi doktor ayakları aşağıda derdi hep kasıklarıma vururdu hala vuruyor 34. Haftadayım ☺️
elisam1206 Arslan2104 bende 20 haftalık gebeyim ilk 17 haftalıkken hissettim kasıklarımda ve hala orda hissediyorum 😂
Arslan2104 Ayyy valla hepiniz çok saolun kızlar baya rahatladım. Bide evde yalnızım eşim işte. O evde olsa onu darlardım da. Böyle yalnız olunca kuruyorum kafamda kendimi korkutuyrm galiba 🤭
esra556141 Arslan2104 bende öyle hissediyorum hatta arada okadar cok aşağıda oluyo ki sanki cikicakmis gibi hissediyorum bugünde oyle olduğunu hissettiğim bi gündü kontrolüme denk geldi ve hep yan yatarken gördüğüm bebeğim ayaklari kasiklarimda duruyodu anladim ki öyle durduğu zaman hissediyorum ama sen kontrole gittiğin zaman genede doktoruna söylersin