Esinn97 canım benim tecrübeme gore biraz büyük almanı oneririm pamuklu çekiyor bebekte hızlı büyüyor olmuyor. En çok çıtçıtlı badiye ihtiyaç oluyor. Birde mümkünse yandan da çıtçıtlı olanlari tercih et, ilk zaman kafasından ve kolundan geçirmek endişe verici olabiliyor. Ben birtane almıştım keske hepsini öyle alsaymisim. Kompile boydan tulum fazla almanı tavsiye etmem, çünkü cbuk küçülüyor iki kere giydirebildim. Alt üst takımlar çok kullanışlı, kustuysa üstünü çıkartıyordum, kaka olduysa altını. Boydan olunca zor. 🤗 Ve Müslin ve penye battaniyelerde çok kullanışlıoluyor. Çorap ve eldiven lastikleri çok sıkı oluyor ben fark edemedim iz olmuştu. Kendinden eldivenli kıyafetler süper lastik yok. Umarım başını agritmadim