Selam kızlar, happy mom sayesinde hem cok güzel arkadaşlıklar hemde cok güzel bilgiler edindik, ama öte yandan acısını paylaşan arkadaşlarımızda oldu
Okumamak için kendimi zor tutuyorum ama bazen kendimi öyle konularda buluyorum ki psikolojin alt üst oluyor
Tüp bebekle gebe kaldım, zor gebelik yaşadım.. Kanamalar, bebek kayıpları vs vs
Yani asla hamileliğimin keyfini çıkaramıyorum
Okuduklarımdan da etkileniyorum
Kaybetme korkusu hepimizde var ama bende baş edilmiecek boyutta
Ne yapacam hiç bilmiyorum :(