Pazartesi günü yarı uyuşturmalı belden sezeryan olucam sağlık durumundan dolayı korkularım var çok 😬
İğne atılırken duyuyomusunuz mesela yada sunta takılırken ameliyat esnasında neler oluyor bebeği alırken duyuyomuşsunuz bunlar beni korkutuyor acıkcası 🤭 tecrübeli anneler bilgilendirebilir miii?