Belmazeki01 Kızlar 2 gündür iç çamaşırında ıslaklık vardı şimdi ise bayağı çok olmuş iç çamaşırından bile çıkmış 31+5 idrar kacırmamı diyorum ama çok dikkat ediyorum yarım saatte yada saatte bir tuvalate gidiyorum böyle bişey yaşayan varmı
3MelekAnnesi3 Belmazeki01 bence sızıyor olabilir en tehlikelisi bu zaten anne anlamıyor ve yavas Yavas suyu azalıyor bebegin bence doktora gidin içiniz rahat etsin
duyguseli Belmazeki01 panik yapma çok normal o dönemlerde akıntı olabiliyor. Suyun gelse de öyle az az gelmez birden boşalır kesin anlarsın suyunun geldiğini çocuk hareketlerini takip et normalse hiç bişey olmaz inşallah
Eylulunannesi-2 Belmazeki01 aynı konudan muzdariptim daha dün post actm sanrm bende 28 dym bi iki gün hssettm bugun yoktu ama. Kontorlm var soracagm doktora ilk basta korktm bende ama sanrm akıntı gibi. Sadece daha sıvı. Bilemyorm umarm akntdr
Masalannesii Belmazeki01 canım aklına takilicaksa burdaki arkadaşlardan duymuştum eczanelerde hamileler için şu sızıyor mü diye turnusol ped yapmışlar eğer idrar ve normal akıntı değilse o turnusol ped renk değiştiriyormuş öyle duymuştum bir araştır istersen🌸
Belmazeki01 duyguseli hareketlerinde sıkıntı yok Allah’a şükür sızıntı olabilirim diye düşündüm pet kullanacağım artarsa yarın bi doktora gideceğim inşallah bişey olmaz 🙏
Esya21 duyguseli benim iki gebeliğim sızıntı şeklinde geldi suyum son haftalarda sürekli kontroldeydim yani olabiliyor
Aselgunes Belmazeki01 ben hamileliğim de aynı o şekil oldum acile gittim beyaz bez koydular özel bölgeme 1 gece de dogumhanede yattım sürekli kontrol ettiler ama megersem su gelmesi falan deilmis sıvı akıntıymis
Belmazeki01 Eylulunannesi-2 akıntı gibi değil canım bilmiuorum ilk defa yaşadım pantolonuma kadar çıkmış
Cicisss Belmazeki01 Belmazeki01 pet ,peçete tarzı şeyler kullanma dedi doktorum benimde aynı şekildeydi benim temiz çıktı sonucum inşallah sendede bişe yoktur canım
Masalannesii Belmazeki01 rica ederim canım inşallah birşey olmaz vaktiyle hayırlısıyla gelsin bebiş 🙏🌸
MeryemAsln @Belmazeki01 30+6 yım o şikayetle akşam acile geldim suyum sızıyormuş maalesef yatışım yapıldı sancım da çıktı Nst de Ciğer geliştirici falan vurdular bekliyorum 😏 Bence bir acile gidin beklediğimiz için bile nedenini soruyorlar Bende 2-3 gündür gözlemliyordum iyi ki gelmişim
Belmazeki01 MeryemAsln şuan gitmem imkansız sizde nasıl oldu ögrenebilirmiyim ben hiç farkına varmadım tuvalete gidene kadar rabnim yardımcınız olsun inşallah bebeğiniz sağlıklı dünyaya gelir 🙏
Cicisss Belmazeki01 bende anlatim yaşadığımı lavanodan çıktıktan hemen sonra sıvı geldiğini hisediyodum sürekli ıslak oluyodu iç çamaşırım halada tam geçmiş değil
Aselgunes Belmazeki01 çocuk hareketlerine çok dikkat et canım benim Allah’ın izniyle hic bişey olmaz ama içinde rahat etmezse bı git maksat için rahat etsin