nefizemoustafa Merhaba ben 9 haftalik 5 günlüküm asiri derecede basim ağriyo bi çözüm yok mu gerçekten çok kötü 😔
metehaninannesiii nefizemoustafa benimde öyleydi temiz hava alınca iyi geliyordu birde sessiz odada uyumak şuan 17+4 haftaligim geçti çok sukur
E-Y nefizemoustafa ilk haftalarda çok oluyor aşırı artan hormonlar nedeniyle daha sonra geciyor ama. Baş ağrısı olduğunda karanlık ve sessiz ortam iyi gelmisti bana gözlerimi kapatıp dinlendiriyordum yarım saate geçiyordu belki sizede iyi gelir.🙏
Hcrlyla nefizemoustafa [https://images.app.goo.gl/ufky2hLyXwrvfhf77](https://) bunu kulllan bendede ilk haftalar ölüyorum saniyordum ilac ztn yasak parol icsen can cekistiriyor hic bir halta yaramiyor en iyisi migren tasi hafif islat anlına sür iyice karanlik odada yat %80 geciyor.
nefizemoustafa E-Y Gerçekten dinlenmek bile fayda etmiyor sabah gözümü açtiğim gibi basliyor, üstüne bir de mide bulantisi olunca gerçekten kendimden geçiyorum😒