Merhaba arkadaslar bır sorum olucak özel muayenehaneye giden arkadaslar özellıkle bursada nst için ayrıca para ödüyorlarmı. Bugun ilk defa nst ye girdim muayene ucretının dısında ücret talep edildi cok sacma geldı bana sahsen sonucta özel muayeneye gıdıyorsun 15 dk kağıda kalp atımı için para talep ediliyor. Hastanede anlarım da özelde mecburen bakması gereken bır durumdan ücret talep etmesı sacma geldi bursada olanlar sizde yazar mısınız yasadınız mı dıye