Ben de prilam kullanıyorum. Dün gece kendimi test etme amaçlı bırakayım dedim. Demez olaydım bugün kusarken yüzümdeki kılcal damarlarım çatladı her yerime benek benek kan oturdu. 3 aydan sonra bulantılar geçer dediler ama benim hiç geçecek gibi değil.. Allah hepimize sabır versin.🙏