Biresinti Yatın sbaah randevum var Semra yüksel doktorum ilk defa gidicem gecen ayni hastahanede baska bi doktora gitmistim cok ilgisiz ve hemen basindan salmak.icin ugrasiyordu ve ultrason fotografida vermimisti semra yüksele giden oldumi nasil bi doktor
Msydn6 Biresinti bende orada takipliyim önceki gittiğiniz doktor kimdi ? Semra hanıma hiç gitmedim ama genel olarak bütün doktorlardan memnun kalmıştım Semra hnma gidenlerde memnun diye duymuştum
Glsmyldz09 Biresinti ben çok memnun kalmadım ama belki sadece kontrol olduğu için ilgili değildi.. Nihan hanımdan çok fazla memnun kaldım.. usg fotosu da verdi bebeğimi de gösterdi 🙏🏻
Biresinti Msydn6 cok sukurr iyi bi doktordu ilgisi falan guzel di🥰 onceki gittigim doktor ise adini hatirlamiyorum genc bi erkek ti kupeli falandı ultrason fotografi vermiyoruz demisti simdi ise doktor 4 5 tane fotograf verdi ve sorularima duzgun cvb verdi
Msydn6 Biresinti Allah Allah ilginç bana veriyorlardı usg görüntüsü ama bazen unutabiliyorlar ben çoğunlukla hatırlatıyordum sedyeden kalkmış olsam bile aa pardon tekrar yat vereyim derlerdi mesela öyle yapardım ultrason kağıdı alıp kalkardım
Msydn6 Ftm_08_61 Burcu Uçar ile Karolin hnm diye bir doktor varmış zaten her ikisinden de kimse memnun değilmiş burda birçok postta denk gelmiştim ben onlara hiç gitmedim Allah tan🙄