Betus93 ya bende sürekli ben sancı korkusu var ilk gebeliğimde idrar yolu enfeksynndan cok sancyla hastanelk oldumda . Allahtan bunda yok ama adet sancısı gibi ama hafif hafif vuruyor sabahtan beri var bikaç gün araylada oluyor. Bebekte baya hareketli ama blemedm valla