Caganuras ben de 39+2 yim pazartesi günü kontrolüm vardı haftaya kadar gelmezse suni sancıyla doğum başlatırım dedi çünkğ bebeğin suyunda azalma başlamış haftasından dolayı hiç bi belirtim yoktu salı günü sabah nişanım geldi doktorumu aradım kanama dönüşmediğini sürece sıkıntı yok dedi ve iki gün boyunca devam etti biraz endişelendim ve hafiften kırmızı renge dönünce doktorumu tekrardan aradım istersen hastaneye gidip nöbetçi doktora gözük dedi dün gece gittim kendi doktorum hiç alttan muayene etmemişti ama nöbetçi doktor alttan muayene etti sadece 1 cm açılma varmış sancım çıkmadı nst de bekliyorum öylece 🤷♀️