Melyus İyi akşamlar hamileliğinde safra kesesi taşı sorunu yaşayan var mı? Ne gibi sıkıntılarınız oldu acaba 😔
umyahsen Melyus bnm deği ama en yakın arkadaşım da oldu. Sezeryana alındı 38+5te. Çok bulantısı yalancı sancıları oluyordu serumla aciller filan. Ama onun çamurlu taştı. Çok şükür ikisi de iyi. Sadece kustuğu için susuz kalıyordu serum veriyorlardı