Kızlar bugün randevum vardı muayeneye gittim ilk gittiğimde doktorum ultrasona bakıp bebeğin pozisyonu istediğim gibi değil görünür şekilde durmuyor bizi uğraştırıcak sen en iyisi biraz dolaş gel tekrar bakalım dedi ikinci ultrasonda yine baya uğraştı bebeğimin burun kemiğini ölçmek için sonunda her şeyin normal olduğunu söyledi ama benim içime bi endişe düştü sanki yada boş kuruntu bilemedim 🤷♀️ bu tür ölçümlerde başına böyle şeyler gelenler oldu mu acaba ?