29+5 gebeyim. Sabahları kalktığımda 1-2 haftadır bacaklarım ağrıyodu ama kalkınca hemen geçiyodu. Bugün bebek odasını galan halletmeye gittik eşimle geldim bacaklarım ağrımaya başladı çokta yürümedim. Sonra akşam yemeğinden sonra bi tutuldu bacak ağrısı felaket hafif bel ağrısı da var. Ateşli gibi hissediyorum kendimi yüzüm dudaklarım yanıyor. 10 dan beri yatıyorum uyuyamıyorum bacak ağrısında dün gecede mide yanmasından 3 saat uyuyabildim. Kalktım ılık duş aldım ama yok bana mısın demiyor sanki bacaklarım kopuyor başımda uykusuzluktan ağrıyor artık. Çok kötü durumdayım.. Ne yapmam gerekiyor uyumak için biraz yzun oldu ama yardım eder misiniz😔😔😔