Deniz06 gerçekten çok ilginç sizi bunun için yatırması benim bebeğim 2 hafta geride sadece daha sık takip ediliyor ki 2 hafta bile tehlike arz etmiyor. Özellikle sordum bugün doktora bu gerilik organlarında mi geç geliştiğini gösteriyor yoksa sedece kilo mu diye sordum kiloyla alakalı dedi. Iyice bilgi aldınız mı yatışın neden yapıldığı konusunda