Herkese hayırlı ramazanlar. Rabbim bayram-ı şerife ulaşmayı nasip etsin 🤲🥰
Bir kaç ay önce pco olduğumu öğrendim. Oldum olası adet düzensizliğim var. Geçen ay tam gününde kendiliğinden gelmişti bu ay yine gecikti. Gecikmenin 6. gününde test yaptım negatif çıktı şuan 15. gündeyim. Yaklaşık 1 haftadır miktarı çok olmasada beyaz akıntım var (daha önce gebelik yaşadım miktar daha yoğundu) ve dün yarım saat kadar süren şiddetli sağ kasık ağrım oldu şuan hafif hafif olsada kramp gibi ağrı giriyor 2-3 saniye sürüyor geçiyor sürekli olarak.
Sorum şu ki akıntı miktarınız ne kadardı?
Geç döllenme yaşayan hanımlar kaç gün geciktiniz?
Beyaz akıntı nın ve sağ kasık ağrısının başka sebepleri var mı?