Msydn6 sağlıkla kavuşun bize de dua edin inşAllah
ben normal Doğum bekliyorum 36 haftadayız acile çam sakura gittim iki hekime muayene oldum ama acıyla agrıyla hekım adı soramadım 😕
genel anlamda merak ediyodum cevaplar için çok teşekkür ederim 🌺🌺🌺🌺🌺