Bngl4109 bende 6+5ken kahverengi leke gelmisti ertesi gün doktoruma gittim bakti herhangi bisey gormedi kalp atsları baslamşti hareketlenme oldugu icin olablir dedi. Her ihtimale karsi tedbir amacli 2 iğne ve progestan hap verdi. Şuan 7+4üm ilaca devam Arada minik minik geliyor ama herhangi bi agrim ve kirmizi lekeye dönüsmedikce kafama takmadan hayatima devam ediyorum canm. Sen doktoruna mutlaka gözük ama bilgisi olsun seninde icin rahat etsin.😊