Havvabaltacii yaaa 18 sene önce annem kardeşime hamileyken böyle ayakları aşırı ağrıyordu sabah doktor kontrolü vardı doktoruna söyledi siyatik ağrısı demişti ama gecesine kardeşim doğdu meğer doğum ağrılarıymış(bizimkisi 23 nisanda sezeryanla gelecekken 13 nisanda normal doğumla gelmişti) bir an postu okuyunca o geldi aklıma ☺️ İnşallah doğum ağrısıdır sizinkide