ecedrsn iğne vurulduğunda direk ayaklarda sıcaklık ve uyuşma hissediyorsunuz iğne de zaten hiç acitmiyo parmaktan şeker baktirirken olur ya öyle ufacık bi acı hemen uyuşuyosn kontrol etmeden ameliyata da baslamiyolar zaten uyuşturugnu. Ameliyat anında da sen daha uyusmanin nasıl olduğunu anlamadan bebeğin çıktığı bir oluyo beş dk sürüyor sonra zaten sen bebeğinin şokundayken dikme işi bitiyor 😊 his olarak da saddce bebeğin çıktığı an hafif bulantı ve baskı hissetmiştim ben oda normalmiş yanında sürekli seni lafa tutanlar oluyor. Ağrı acı kesinlikle yok. Ameliyat sonrası ayilma zorluğu yok baş agrisi olmasın diye şekersiz Nescafe tükettim ben çok şükür olmadı.