Mirzaveben aynı sıkıntı bendede vardı bi kaç hafta öncesine kadar stresten deliriyorum ikinci hamileliğim ve iki yaşında kızım var kızıma habire bagırıyodum kızıyodum daha sonra çok pişman oluyodum makaleler falan okumaya başladım bagırmanın çocga verdiği zararları okudum yani bi nevi hıncımı çocugumdan çıkarıyodum şimdi 38+6 haftalığım kendimi frenlemeye çalışıyorum kızdığım bişey yaptığında flan o çocuk doğasında var şımarmak döküp saçmak .kendimle konuşuyorum bir daha hıncımı kızımdan çıkarmıcam sabır göstercem diye yoksa dışardan görmeye çalışıyorum kendimi çok utanıyorum