Nuraygokce daha öncede vardı hamileyken çoğaldı, doğumda ıkınırken ektra çoğaldı. Doktor hastane çıkışında reçete yazdı 10 gün filan ilaç içtim azaldı ama eskisi gibi değil tabi. Her acı baharat, turşu yediğimde yada kabız/ishal olduğumda acısını hissederim.