Birhamileningunlugu Kızlar bu konuda bi bilginiz var mı? Şimdiye kadar bikini bölgesine hep ağda yatırıyordum fakat artık 35 haftalık oldu bebeğim. Bazıları son zamanlarda ağda yaptırmanın açılmaya neden olacağını söylüyor doğru mu bu?
Muratnannesi Birhamileningunlugu hamileliğim boyunca ve doğuma girmeden 1 gün çnve yaptırdım sorun olmadı. Yine hamileyim yine yaptırıyorum korkma
Dukuko Birhamileningunlugu 38.haftamdayım haftaya randevum var hamileliğim boyunca da yaptırdım bunu kimm uydurduysa efsane hikaye yazmış, hatta kuaförüme de söyledim kendi kızı da hamile baya güldük ne saçma diye… Buarada belki 1-2 haftaya kuaförlerde kapanabilir bakımlarınızı yaptırın bence ☺️
Dilara0638 Muratnannesi ilk aylardada yaptırdınızmı bi sakıncası varmı ? 10+1 olduk bu zamana kadar tedirgin olup gitmemiştim ama gitmeyi düşünüyorum artık o yüzden soruyorum
Muratnannesi Dilara0638 tabiki yaptırdım. Korkma hiçbirşey olmuyor. İkinci hamileliğim bu ve hep yaptırdım
bernaesen Dilara0638 ilk öğrendiğimde 6 haftalıktı ertesi gün ağda randevum vardı gittim benim içim bir sıkıntı olmadı olacağını da düşünmüyorum. Hala yaptırıyorum şuan 25 haftalığız
mrsbiyolog Ben gebeliğimin başından beri gidiyorum yani açılma yapsa o zaman da yapar yapması lazım mantıken diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ 32. Haftamda gitmiştim şimdi 33 oldum o mantıkla bakarsak bu hafta doğurmuş olmam gerekirdi yani
Buketkucuk Birhamileningunlugu açılmaya neden olur mu bilemem ama acıdan dolayı kendinizi kasmanız halinde sancı girer rahminize ve doğumu başlatabilir
Mrymonek Birhamileningunlugu ben hep ağda yaptırırım şuan 15+5im.baslarda yaptirilirmi diyenler için diyorum bı sakincasini görmedim. Kendinizi kasiyorsaniz orasını bilemem ama ben yıllardır uaptirdigim için rahat geçiyor o yüzden sorun yasamadim