Emine0404 Yelizzz teşekkür ederim Yeliz hanım sağolun tavsiyeler için bende bulantı Yok muz yiyorum hayırlısı bakalım nasip benimle sizinki aynı hemen hemen hafta cuma gideceğiz bizde kalp için🎊
Patito__ Emine0404 kese gorunduyse 3 gaftalik deildir nyse sonuca bakalm keseden br hafta snra duyulr zten en erken
Kbrsoy Emine0404 17 haftalığım kasık ağrılarım hiç geçmedi. Rahim büyüdüğü için normalmiş. Ama rahatsız edicek kadar değil 🤗