Emine0404 inşallah duyarız canım 🙏 kasıklarda batmalar çok normal inan benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı bu 2. Gebeliğim 3. haftamda benimde kasıklarım o kadar ağrıyodu ki adet olacakmışım gibi hissediyodum korkuyodum da tabi ama doktorum çok normal hiç korkma dedi hatta annem yer yapmaya çalışıyo korkma dedi 🙈 hiç endişelenme canım