Fehime16 yemin ederim bende şuan kaşım kaşım kaşındığım için ne uykuya dalabiliyorum ne rahat edebiliyorum çok sinir bozucu bir durum resmen bir kısır döngünün içinde gibiyim bu kaşıntıyla birlikte tuvalete gidip gelme gecede 10 kere gidiyorum belki su iç kaşın tuvaletini yap yat kaşın su iç tuvaletini yap geceleri bu şekil geçiyo sinirim bozuluyo artık hayır bu yüzdende sabahları aptal gibi oluyorum evin içi iş dolu çocukların canlı dersleri bilmemne zaten tüm gün bu geceler yüzünden mahvoluyo yarın aylık kontrolüm var ama kesin sorcam bu işi artık bunaldım ben 🤦🏻♀️😞