Ayisigi45 Merhaba bugün hsg çekildim 2 tüpümde kapaliymis açıldı hamile kalabilme ihtimalim arttı kendimce sizinde aranızda çekildikten sonraki ay hamile kalaniniz var mi
Dilara0638 Ayisigi45 ben çekildiğim ay kendiliğinden hamile kaldım ama tüplerim fln kapalı değildi benim
Mrv239_ Ayisigi45polikistik over var femare ve klomen kullanıp çatlatma iğnesi oldum ama boş gebelkten kürtaj oldum
Dilara0638 Ayisigi45 özellikle ilk 3 ay olmak üzere 6 ay çok değerli hamile kalabilmek açısından iyi değerlendirin
Burcu_14 Ayisigi45 Antibiyotik kullandığımız ay hamile kalmanın sakıncası yok o zaman doktorum bana da çekildiğin ay korunma dedi antibiyotik verecek mi bilmiyorum ama inşallah bizim de hemen olur🙏