Leylaalin 36+6 olucaz 12den sonra asla kolay dönemiyorsunuz bu vakite kadar ani kalkar ani otururdum ama oturup kalkmak için 1 2 kişi lazım sanki hele yatağa gitmek ölüm kolay dönemediğim için sabah ne tarafa yattıysam ya sağım ya solum uyuşmuş tutulmuş bi şekilde uyanıyorum uykuda dinlenmiyorum daha çok yoruluyorum 😀😀ama şükür napalım ❤️