Emregizem kızlar ya 12+3 haftalık hamileyim şu sıralar sanki bi ton dayak yemiş gibi uyanıyorum sabahları🙄 sizde de oldu mu
Nesityyy Emregizem 10+0 haftalık hamileyim aynı şekilde uyanıyorum sabah hatta zor uyanıyorum diye bilirim gözlerimi açamıyorum 😄😄😄😄😄😄
Nesityyy Emregizem sen yine iyi uyanıyorsun canım ben 10 dedim zaman ayaktayım her sabah iğnecim eve gelio ignemi vurmaya 😶Bende 12-1 kadar uymak istiyorum 😄
melikeyldrm_54 Emregizem senin erken başlamış sen bide son zamanları gör 😂 36 haftalığım üstümden kamyon geçmiş gibi uyanıyorum 😂 belim ağrıyo topallamaya basladım bi bastonum eksik 😂
Emregizem melikeyldrm_54 sonlara doğru bende elime bi baston ayarlayım ozaman bu kadar erken başladık 😂malüm son aylarda ayakta olabilirsek
melikeyldrm_54 Emregizem çok zor ben çok zorlandım Çok kötü geçti hep dua ettim Rabbim kimseye yaşatmasın diye