Kizlar 2 aylığım ama 5 aylik gibi göbeğim var aşırı gergin ve rahatsız edici soda iciyorum yinede fayda etmiyor gerginliginden sanki yirtilcak gibi kilo alimim yok hâlâ ayni kilodayim zaten öyle cokta yemiyorum ama neden bu kadar şiş anlamiyorum gaz yapacak seylerden de uzak duruyorum uyutmuyor resmen saga sola don dön sabah oluyor ne yapabilirim şişkinlik için nasıl rahatlarim 😒