Ec2907 çıktıkca değilde indikce baskı uyguluyor o kanamaya sebep olabilir. Malesef benimde bebeğim aşağıdaydı ve kanamam vardı oturmam yasaktı sadece wc ve namaz için kalkıyordum namazıda hala oturarak kılıyorum. 16. Haftalara doğru cıkıyor yukarı benim 20. Haftada cıkmıştı 26. Haftadayım daha yeni yeni kalkmaya basladım. Ne kadar iyi bakarsan kendine o kadar erken çıkara ve güzel yerleşir Allahın izniyle