39+5 olduk ve bizim yaramaz sürekli içeride yer değiştiyor. Bugünkü kontrolümde başının yine yukarı çıktığını öğrendim ve ufaktan bir hayal kırıklığı yaşadım. Çünkü sabah nişanım gelmişti ve bugün belki bizi sevindirir diye biraz heves etmiştik. Sancı veya suyum gelmezse ptesi tekrar kontrolüm var. Normal doğum istiyorum ama bu durum beni endişelendiriyor. Doktorumla son ana kadar beklemeye karar verdik. Aranızda böyle olan var mı?